dissabte, 15 de febrer del 2014

THE RAYMOND WILLIAMS INCIDENT + MORE



Dissabte, 22-02-2014  L'Antic Forn de Vallcarca (Barcelona)
A les 19:00 hores
Sòcies/Socis: 3 Euros
No sòcies/socis : 4 Euro

THE RAYMOND WILLIAMS INCIDENT + MORE

*******



THE RAYMOND WILLIAMS INCIDENT
“Vaig començar a tocar quan el meu avi es va trobar una guitarra a un contenidor, una guitarra que encara tinc. Al cap d\'uns mesos vaig començar a tocar a un grup que encara existeix que es diu Babilònia, on vaig fer de guitarra solista. Vaig marxar i vaig muntar, junt amb d\'altre gent, una orquestra d\'estiu que es deia Addaia\'s Band, i vam estar tot l\'estiu tocant per Menorca. Després vaig fer un grup de punk que es deia Idee Fixe però no vam fer gaire res. Vaig gravar un primer \"disc\" jo sol a casa amb un grup imaginari que es va dir Belfast, però no en vaig fer mai res. Alguns amics el tenen i ja està. D\'això deu fer ara uns 8 anys. Després d\'Idee Fixe ja no vaig fer res seriosament fins que fa tres anys vaig començar a tocar per bars de Barcelona, després vaig muntar Lady Gagarin que vam aconseguir ser quarts al concurs Emergenza 2012 però com que els meus companys tenen molta feina i no podem assajar mai vaig decidir gravar unes altres cançons que tenia i fer The Raymond Williams Incident. Pel que fa a The Raymond Williams Incident, m\'ho plantejo com a un projecte on, com que sóc jo sol, puc fer el que vulgui. Començar per un \"disc\" més acústic i amb toc folk i després ja es veurà, algunes cançons noves que ja tinc són més rockeres. És a dir, el projecte surt de cançons que o no quadraven amb l\'altre grup o que vaig fer expressament



*******


MORE
Cantautor i poeta de terres maresmenques. Fill del Masnou i arrelat al sector Ocata aquest artista pluridisciplinar s\'afegeix a la família Quimera amb una obra mestra 1977. Vint cançons, dues cares i sense més títols que els nombres correlatius de cadascun dels temes...dues desenes de pedaços emocionals. Un disc bilingüe on Josep More comparteix en primer pla la seva història més roent. A flor de pell.



Més info:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada