dissabte, 28 de març del 2015

EXPOSICIÓ: BANDERA NEGRA


L'ANTIC FORN DE VALLCARCA presenta:
BANDERA NEGRA

Per El Orejón

Del 10 d'Abril al 15 de Maig del 2015

INAUGURACIÓ
10-04-2015 a les 19:30 hores


"Bandera Negra" dóna títol a una sèrie de dibuixos realitzats a tinta sobre Mariners i Pirates, amb l'objectiu d'utilitzar la il•lustració al servei del disseny gràfic i la seva aplicació en un objecte físic. Música, tabac, postals, segells, banderes i fins a una ampolla de bon Ron. Tot el que necessites per fer-te a la Mar.
"Mai vaig voler ser enginyer ni s’em va donar bé escriure, només volia dibuixar. Dibuixar i pintar a tot arreu; les llibretes, els pupitres i, sobretot, les belles parets blanques de casa. Això em va portar a guanyar-me més d'una tirada d'orelles, que, a part d'augmentar la seva grandària, va incrementar les meves ganes de seguir fent el que més m'agrada. Avui segueixo dibuixant, però els gargots s'han convertit en il•lustracions, dissenys i animacions. Quant a les meves orelles ... bé, diuen que creixen durant tota la vida

Més info: AQUI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada