dijous, 8 d’octubre del 2015

EXPOSICIÓ: L'Escorça és la Matriu

Nicolas Rico aka Babanegra torna al Forn amb una nova exposició amb els seus últims treballs


L'ANTIC FORN DE VALLCARCA presenta:
L'ESCORÇA ES LA MATRIU

Per Nicolas Rico/Babanegra

Del 16 d'Octubre al 18 de Novembre del 2015

INAUGURACIÓ
16-10-2015 a les 20:00 hores


Com totes les persones, pinto des de nen. Als 9 anys em vaig endinsar al mon dels colors pastís, sobretot el gras; als 12 l'oli i l'aiguarràs es van apoderar de la meva vida; als 15 l'acrílic, les aquarel·les i la tinta xinesa em van tornar l'equilibri i em vaig fer un ofici. Ara l'aigua és el meu origen i la tinta xinesa el meu destí. El meu univers artístic és qualsevol superfície LLEPABLE I AMABLE, en la qual pugui jo fragmentar i registrar, per això utilitzo tècnicament, el "frottage" que és l'acció, contacte, fricció, frec intencionat entre dos objectes, olis, ceres per gravar i tinta xinesa per vetllar i revelar. El paper es transforma en pell, tatuada per davant, cicatritzada per darrere. En silenci, poso l'oïda al paper i escolto el que em diu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada