dimecres, 11 de gener del 2017

Expo 'Ay Linda Amiga'



L'ANTIC FORN DE VALLCARCA 
presenta:
'AY LINDA AMIGA'

Per Isabel Porras
Del 20 de gener al 10 de març de 2017

INAUGURACIÓ
20-01-2017 a les 19:30 hores


La mort ha quedat relegada de la nostra manera d'entendre el món mitjançant el seu ocultament sistemàtic. Tant és així, que gairebé hem oblidat que no som immortals. No obstant això no fa molt ho sabíem i és per això que passen els anys, els dies, els segons… atorgant a la vida el seu sentit i la seva grandesa.

Després de la mort de la meva parella en un accident de trànsit, la meva vida es va enfonsar. L'immens buit que va quedar després de la perduda ho va omplir per complet qui seria a partir d'ara la meva nova companya: la mort. D'ella no sabia res més que significava el final, i encara així allà estava sense que fos el meu. Vaig comprendre que per poder seguir endavant, abans havia d'acceptar-la i fer les paus amb ella. Entendre que no era una intrusa i que sempre va ser una possibilitat, que tots tenim una segona realitat en la que no hi serem més i que cada segon que vivim és un de més que romanem sense morir. Així va començar una indesitjada però necessària amistat gràcies a la qual finalment vaig assumir que la vida no s'entén sense la mort i a l'inrevés.

*La sèrie “Ay linda amiga” va ser escollida primer premi en Fotografia de DESENCAJA 2012, per un jurat format, entre d'altres, per Pablo Juliá (director del CAF Centro Andaluz de Fotografía) i Pérez Siquier Fotògraf).

*Ha estat exposada a:
- Museo Arqueológico. Almería
- Festival Eutopía. Córdoba
- Librería Cervantes y Cía. Madrid.
- Casa del Libro. Sevilla

*Una de les imatges que composen “Ay linda amiga” actualment és portada de “Uno de estos días”, obra de José Iglesias Blandón.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada